Doğayla İç İçe Yoga Kampı – Bölüm 1

Doğayla İç İçe Yoga Kampı Bölüm 1:

13/05/2015

Yogaya merak sardığımdan beri hep istemişimdir yoga kamplarına katılmak, bundan 2 yıl önce ilkini gerçekleştirdiğim yoga kamp deneyimimi bu kez mayıs ayında Dalaman-Fethiye karayolu üzerinde yer alan milli park içerisinde Günlüklü Koyunda gerçekleştiriyorum.

Sabah erkenden uçağa binip, şehri terk edip ve mis gibi doğal yaşama geçiş sürecinden bahsetmek istiyorum sizlere.

Yılın bu dönemleri özellikle güney bölgesinin hem havaların çok sıcak olmaması hem de insanların henüz tatile çıkmadıkları dönem olduğu için her şey çok daha keyifli ve daha dingin. Bugün gelir gelmez güzel bir kahvaltıyla başladım. Deniz adeta göl görünümünde o kadar durgun ve berraktı ki…Sahil beni çağırınca hemen üstümü değiştirip güneşin ve denizin tadını çıkarttım. Hele o denizin kokusu yok mu…O bambaşka bir şey…

Hocamız hadi bakalım öğle saatinde yoga yapıyoruz deyine hemen matımı alıp açık havada bedeni hareket ettirmek çok iyi geldi. Bugün bana bir kez daha bedenim hatırlatmış oldu, her ne iş yoğunluğun olursa olsun sakın beni ihmal etme. Bedenimiz neye ihtiyacı olduğunu o bize o kadar açık bir dille ifade ediyor ki yeter ki onu dinlemeye açık olabilelim.

Yoga seansımızın ardından bugün tanıştığım sevgili Melis arkadaşımızın el emeği ile hazırladığı sebze sularından bardak bardak içip multi vitaminimizi de almış olduk böylelikle.

yoga kampı 2 kopya
Doğada olan her şey güzel ve keyifli olduğu gibi bugün yağan yağmurun ardından toprağın kokusunu hissetmek çok iyi geldi. Şehirde kuşların sesinden, havanın temizliğinden, yağmur sonrası toprağın kokusu gibi birçok şeyden insan yoksun olunca aslında doğaya çıktığında neye ihtiyacın varsa tek tek senin karşına çıkartıyor. Doğaya çıktıkça o seni ödüllendirmeye devam ediyor.

Bu sefer makinamı alıp resim çekmeye başladım. Bana günün sürprizini karşıma çıkan sevimli sincap yaptı ancak çok hızlı hareket ettiğinden fotoğrafını çekemedim. Akşamüstü yin yoganın ardından bedenim iyice gevşemişti.

yoga kampı 3 kopya
Bakalım yarın neler yaşayacak bu beden? Sabah erkenden uyanıp güne nefes ve meditasyonla başlamak üzere sizlere iyi geceler,tatlı rüyalar.